pondělí 21. května 2012

Je na čase udělat první sesumírování

Špatně mi není, ale jsem tak utahná, že z půlhodinové návštěvy supermarketu si musím jít na dvě hodiny lehnout. Z hodinového úklidu koupelny se vracím ubrečená a vyčerpaná, protože ta pošahá podlaha prostě nejde vytřít.... Přitom jsme podlahu neměnili. No nic...
Říkám manželovi, že mě pěkně štve, jak mám v těhotenství beďary na zádech a v dekoltu, avšak NAŠTĚSTÍ se mi to vyhýbá v obličeji. Odpovědí je mi echtovní beďar uprostřed čela, který na mě druhý den vykouknul v zrcadle.
Nechutná mi maso:( Mám chuť na rajskou. A na dukátové buchtičky. A na pivo. A na rohlík s paštikou. A na všechno možný maso. Ale maso mi nechutná. Začarovaný kruh. 
Manžel už vymyslel cestu do porodnice. Má strach, že tou nejkratší by se mohlo stát, že dítko vyklepu už cestou. Zvolil proto trasu delší, o pět minut delší (ano, jel to vyzkoušet), zato ale pohodlnější. Taky má obavy, jestli vnitřním ultrazvukem doktor dnes moc nešťouchal do miminka. Stejně jako má strach, jestli sex nemůže ublížit miminku. Musela jsem mu dát dvacetiminutovou přednášku z anatomie. Nebudu přeci riskovat předčasnou abstinenci, že?
Radši si sem všechno píšu. A proč??? Protože mi počala těhotenská demence. Zapomínám slova i činy. Když už mluvím, plácám kraviny. 
"Miláčku, až mě vyzvedneš u kadeřnice, půjdeme spolu na záchod (nemyslím totiž na nic jiného, než na toaletu)" "co tam spolu budeme dělat?" "no nakupovat" "na záchodě??? HAHAHAHAHAHA".... atd. 
Což mi připomnělo, že chodím v noci na toaletu v pravidelných intervalech- o půlnoci, ve čtyři ráno, v šest ráno a v devět už konečně vstanu. Mám pocit, že moje kočka mě za chvíli bude nenávidět, protože ji pravidelně budím, ale sebou ji nikdy nevezmu! Jsem Herodes:D

Ale pořád se ještě můžu vymlouvat na těhotenství, což je vlastně nakonec docela fajn, ne?:)

Žádné komentáře:

Okomentovat